måndag 25 oktober 2010

Solen skiner...å ja e ledig:-)

Kallt e det idag men en helt underbar dag med SOL.
Började morgonen med en go frukost tillsammans med min dotter, efter den kom Jenny
å Elsa hit å vi begav oss bort till ladan å började möblera å bar dit bord å stolar m.m
Sen gick vi hem till mig å fikade å planerade inköp m.m till vår lilla ÅTERTRÄFF som ska äga rum
på lör i ladan på Tomossen, en återträff som jag dragit igång där vi bjudit hit alla Mormors syskon med barn å barnbarn m. familjer...så de kan bli MYCKET folk, vilket vi oxå hoppas på så klart. Detta är en grej jag viljat göra länge men som aldrig blivit av, men nu jävlar blev det av..Hi,hi...Ska bli såååå himla kul å alla reaktioner är bara positiva å det ser jag som ett gott tecken.
Jag å Nowa var lata idag så vi åkte bort till korv me mos å köpte lunch, inte ofta man gör det men de gjorde vi i dag. Å just som vi hoppa in i bilen så kom Stefan å åkte förbi i ambulansen...han skulle nämligen åka med ambulanspersonalen hela dagen idag, för er som inte vet så håller ju Stefan på å blir deltidsbrandman, å då ingår det i utb. att åka med en heldag ...så de var ju lite lustigt att han kom förbiåkandes:-
Nej, nu ska jag ut å hämta posten, hoppas där e ngt kul:-)
Ha de gött allihopa:-) (Va bara tvungen å lägga upp en bild då jag e på jobbet då jag sett att min kära arbetskamrat oxå gjort det, men tror hon står typ framför spegeln på toan å posar:-) De gör INTE jag:-) Ha,ha.....)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ja man måste ju visa vad man gör i sitt vardagsliv! =))) Kram din jobbarkompis!