söndag 17 oktober 2010

Ledig helg...

I helgen har jag varit ledig å de har varit helt underbart väder. I fre kväll åt å drack vi gött, Oliwer var på disco på fritidsgården.
I lördags så följde jag å Oliwer me Nowa på hennes gympa i läjet, ni ska se henne när hon gympar...hon älskar verkligen det, så det var tur dom hade platser ledigt i läjet...får hoppas på att hon kan gå i tvååker nästa termin, inte för att det är dåligt i läjet utan mest för att de e mycket närmare å sen är det ju på måndagkvällar vilket e kanon eftersom jag ändå måste vara ledig då Stefan har sin övning då.
Efter att vi hade ätit lunch i lör så åkte hela familjen in till Varberg å gick runt fästningen, lekte vid båten och gick en runda uppe på stan å sen tog vi en fika, jättemysigt.
På kvällen åt vi fläskfilé, potatis å vitlöksbröd å avslutade med en film å lite godis. Jo en grej till, Hanna å Marcus var här å greja lite med vår dator....så snälla!
Idag har vi gått tipspromenad vid munkagårdsskolan, vann både bingolott, kaffe å godis å sen hämtade ju Nowa ut sin vinst från förra söndagen:-)
När vi kom hem fixa vi till en lätt lunch å efter det tog jag på mig hörlurarna å gick en promenad på ca 7 km medans Stefan å barnen var å körde cross, e så himla gött å vara ute å gå alldeles ensam ibland...måste rensa tankarna å njuta av lite egentid.
Nu ska jag dricka en stor kopp kaffe å bara va.....


Inga kommentarer: