tisdag 1 juni 2010

Balfrisyr...

Har precis fixat Hannas balfrisyr, hon skulle iväg å fotograferas idag...hoppas det gör sig bra på bilderna nu, det gick riktigt fort å fixa frisyren idag så jag hoppas de gör det även när de e dags för bal den 13 juni...får hålla tummarna för att inget strular till sig.
Snart ska jag iväg å jobba, tar emot lite eftersom här e så fint väder...blåser ganska kraftigt, men ändå sol...men får hoppas de e varmare på tors så kan jag ju passa på å sola min bleka kropp innan jag ska iväg å jobba.
Här hemma e de lite lugnare me Nowas trots nu, peppar, peppar....å de tackar jag för.
Stefan håller på och målar garaget invändigt på kvällarna, de kommer nog bli kanon när de e färdigt å vi får ordning på allt där inne.
Själv så har jag lite planer i trädgården, ska hämta hem 4 pallkragar i morgon ev. så då blir det till å fixa med det, lägga ut markduk, fylla med jord, sätta i lite färska kryddor å lite sallad m.m
Planen är väl att det ska bli som en liten ört och bärträdgård när det blir färdigt, och hellst av allt skulle jag vilja ha singel runtom där pallkragarna ska stå...men vi får se, det ligger längre fram i planeringen.
Nej nu ska jag få i mig ngt å äta, så hörs vi......

Inga kommentarer: