måndag 17 maj 2010

Närmar sig...

Ja eftersom alla undrar varför jag inte skriver något om vikten här i bloggen längre, så får jag väl göra det.
Det börjar närma sig delmål 4, men e inte riktigt framme ännu, det e seeeeeega kg nu.
Står på -39 kg, som sagt så räknar jag inga hg utan bara hela kg, så jag hoppas att jag snart kan skriva - 40 kg:-)
Känner att jag vill åka in å träna på enjoy, men får inte riktigt tid till det, kanske kunde passa på i morgon när Oliwer ändå spelar fotboll i Galtabäck, då kunde jag ju åka in...om inte Stefan jobbar över förstås!
Här hemma flyter allt på som vanligt, Nowa å Oliwer e jätteförkylda...Nowa fick hopa över dagis i em, så Stefan slutar tidigare men Oliwer gick till skolan, får se hur han mår när han kommer hem.
Själv har jag lite hosta, men de e inte så farligt...har ju inte varit sjuk sen i Nov förra året, helt otroligt...peppar,peppar...

Inga kommentarer: