söndag 20 juni 2010

Dubbelpass...

















Får passa på å blogga när jag e hemma mellan mina arbetspass.
Syster Hanna tycker ju att jag bloggar för dåligt...så de e bäst å skärpa sig.
Sitter här i fåtöljen å undrar hur de går för min lille Oliwer som är å spelar cup i Lerkil, Stefan hade ingen möjlighet å följa me idag å jag jobbar ju...typiskt, men han åkte ju vid 8 i morse å vi har inte hört ngt ännu så chansen e ju stor att dom gått vidare:-) HOPPAS,HOPPAS.
Tänkte jag skulle få Stefan till å städa lite här i em, eftersom vi jobbar i morgon 7-16 sen kommer Kim å Fredde å Wille vid 18 i morgon å ska gratta mig å Stefan, så de hinns inte me å städa i morgon...så vi får väl se om han gör de:-)
När de gäller vikten så går de sakta neråt...närmar mig delmål 5 som är -45 kg, just nu står det på -44 kg....Å jag mår toppen, har tom. fått på mig bikinin en dag...men visst tar de emot å visa sig i den, men de e väl smällar man får lära sig å ta så småningom.
Tänkte lägga ut lite härliga bilder ifrån Öckerö bla.






2 kommentarer:

Anonym sa...

Du e såååå duktig syster yster!!! Jag e såååå stolt över dig!!! Kram från din äldsta lillasyster!!!

Anonym sa...

1 kg kvar! det fixar du ju lätt!! Hoppas du hade en bra födelsedag:) Kram Marika