onsdag 4 januari 2012

Pyssel...

Jag å Nowa vi sitter här hemma å pysslar, Oliwer cykla till gården och Stefan är på brandstationen å tvättar bilen...den såg verkligen hemsk ut! På tal om hemskt så ser inte mina fönsterrutor så roliga ut heller...putsa dom för ngn vecka sen å nu ser dom snart likadana ut igen! Men tänker då inte putsa nu om ifall att det skulle komma en storm till...risken är ju stor! När det gäller sjukskrivna så me alla bra, Oliwer å Stefan har ju inte varit dåliga sen nyårsafton och jag hade lite ont i magen i mån men kan ha berott på penicillinet oxå som jag äter för min halsfluss. Nowa hon har varit en riktig kruttjej med tur å sluppit både magsjuka å halsfluss...skönt de! Bara hålla tummarna att de inte kommer lagom till nästa vecka då jag är i Båstad och Stefan har jouren! Men det tar vi då...!

Ha de gott alla...

Inga kommentarer: