tisdag 9 september 2008

Vägning!

Ja då var det vägning idag igen....vilket inte var så kul denna veckan!
Vågen visade bara på - 0,6 kg! Så totalt e det nu 12,1 kg på 4 veckor!
Jag måste träna mer känner jag, men ibland räcker ej tiden till:-(
Men jag mätte mig igår och det var ju positivt....-13,5 cm runt midjan på 4 veckor! Sen var det 9,5 runt rygg/byst....m.m så det får jag glädjas åt istället då!
Men nu får man ta nya tag och se fram emot nästa veckas vägning, tänkte jag skulle be Stefan ta ner motionscykeln från övervåningen så jag kunde passa på att trampa lite när Nowa sover middag! Nu ska jag krypa ner i sängen, e dödstrött...ska bara hänga upp lite tvätt först! Ha de gott allihopa och var rädda om er.......Natti natti

2 kommentarer:

Vimsingen sa...

Men lilla vän, det går ju strålande för dig! 12 kg på 4 veckor är superbra. Om du fortsätter så här så hr du ju om en måndag gått ner 24 kg.

Kämpa på och ge inte upp så kommer du att nå dina mål!

/Vimsingen

Anonym sa...

hej

oj va bra resultat på viktminskningen då! Jag vill också...måste man gå på deras möten? jag hittade hit för att vi ska bygga älvsbyhus... Hur går man tillväga om man vill börja köra det du äter? svaa gärna på ljuslycktans@gmail.com

mvh Malin